Monday, August 3, 2009

akhirnya aku menulis balik kat sini

salam ukhwah.

aku da sangat jarang menulis di blogspot.ades.haha.mungkin sebab blog ni dibuat untuk sebagai blog diari.Maka aku pulak bukan jenis suka tulis diari.Tak minat.

Aku menulis dengan tujuan dakwah dan tarbiyyah.Tak lebih.Maka setiap post yang ditulis ada isi nya.Sebab tu aku menulis di cetusanminda.Sebab di sana aku menulis sesuatu yang konkrit.Yang orang lain mungkin rasa bosan dan fikir "apa kebende tajul tulis ni?".

Tapi itu tujuannya.Untuk mendidik dan memberi kesedaran Islam melalui penulisan.

Mungkin kelak aku akan tulis pengalaman best2 dalam hidup aku dalam blog ni.InshaAllah.

3 comments:

  1. siape kate blogspot utk diari jer??

    ReplyDelete
  2. salam.

    Budak Villa:tak la..x cmtu.cume aku menggunakan blogspot untuk tulis bnda2 pengalaman je.x trlalu berat.

    mamad:bro.sori x gtaw demam hari tu..huhu.pe cer?

    ReplyDelete