Thursday, November 12, 2009

Bersepah...


Salam ukhwah.

3 exam dah berlalu.Alhamdulillah.hehehehe...

Geo 114 boleh tahan gak la. Target atleast 60 something la kot. Maybe leh capai 80 lebih kot.I dont know :)

Geo 112 WASM sangatlah mengecewakan.Ades. Lagi pulak bahagian essay.Boleh menangis aku.Tak target tinggi.Lepas dari 6 cukuplah.Kalau dapat 70 pun aku dah syukur. Tapi mungkin boleh kot dapat 70.huhu

106 pulak buat tadi.The best paper ever. Sampai bengkak tangan menulis.Seriously, I mean bengkak.hehehehe.2 soalan memang dah gitau awal-awal.So aku wat yang pasal peat and Sinchuan earthquake.

Then aku buat feedback mechanisme and ozone in Stratosphere.OK la kot.

Ya Rabb.Ya Malikul Mulk.bantulah aku dalam perjuangan ku ini.Bantulah aku dalam mendapat result yang bagus.

Interestingy, this SEM semangat belajar membuak-buak. Belajar sampai tak tidor malam.Da 1 whole week tak tido malam.Tido petang je.Malam berjaga and study.Bayangkan, katil and meja penuh dengan notes.Kalau aku tidor pun,aku tidor atas notes. Hehe . Bersepah giler.

inilah dier..hehehehe


Tapi sebenarnya aku perlukan keadaan sepah camtu.Otak aku lagi dahsyat berfikir kalau keadaan luaran messy. Coz nanti keadaan tu mempengaruhi otak aku untuk systemise kan balik apa yg aku fikir.(Alasan!!)

hehehe


Dalam minggu exam ni tak dapat kluar town lagi.Sebenarnya aku pun jarang keluar apa.Kalau keluar pun sebab ada program.Tu je.hehehehe.

Mungkin orang ingat hidup aku bosan.Tapi keseronokan dilihat dari sudut berbeza.

Nak menilai keseronokan,maka fahamilah erti makna seronok itu dulu.


Banyak lagi nak tulis.Tapi nanti lah sambung.hehehe




2 comments:

  1. weit.. kan sudah ku pesan kan studi elok2..
    haha.. nk studi jgn tdo petang la beb, malam tdo.. awal2 pagi g studi.. bru la berkat.. pape pun gud luck ler.. studi biar relax.. bru la rsult gempak..

    ReplyDelete
  2. weit..
    daku sudah pulang ke utp..

    ReplyDelete