Tuesday, July 14, 2009

dah lame x blogging kat sini

salam ukhwah

ades.dah lama jugak tak menulis disini

agak buzy sejak beberapa waktu ni

dengan konsert nya.

dengan tuisyen peryatim n projek education peryatim ni.

dan yang penting untuk tarbiyyah.

maka,masa untuk buat perkara yang kurang berfaedah spetaeperti blogging tak tentu hala dikurangkan.

yang diteruskan adalah blogging dengan tujuan.memberi kefahaman.

hari tu kitorang celebrate aishah dan kenex nya first anniversary.

sweet laa..ades..tapi aku n islah x lama celebrate.kitroang gi meeting yayasan amal.

tengah hari semlam lunch dengan dato` daud kat peryatim.So,ibu juliyanah perkenalkan aku kepada dato daud.aku datang dengan hajat nak mintak tajaan untuk program.tapi akibat perut lapar dan bunyi perut yang mendesak untuk isi dengan makanan sebnyaknya,sampai hampir terlupa tujuan asal.hahaha

kalau bukan nak mintak sponsor,aku x brape minat nak datang.sebab ada kerja lain nak dibuat.

24-26 ni ade advance jcla workshop..JCLA2..bile nak abes.penat laa wey..

ade banyak lagi benda nak buat.benda lagi penting.dakwah dan tarbiyah di curtin.

perancangan da mantap da..cuma nak gerak da..

dan sekarang aku terfikir.Perlu ke aku teruskan JCLA? aku dah dapat apa aku nak daripada JCLA.aku dah dapat pengalaman n ilmu yang aku nak.

so,ape lagi?

sijil?

2 sebab ke 1000 lebih kot aku masuk jcla.

ntah la..

so,pendapat korang??

ades..pening.

k..berbalik pada anniversary kenex n aishah..

ak dgr gak yg studnt or kakitangan pet x leh kawen sama2..huahuahua...

alhamdulillah.aku bukan lagi jenis berkapel..hehehehe..yang aku nak,perkahwinan yang x da bnda2 tu..biarlah mak aku pilih ker..xpown murabbi ker pilih..

tapi bagus gak..jadi gini..so,korang yg sama2 pet tu..x yah la berkapel...berenti laa..manyak maksiat buat watper..

ape ingat kalau otak pandai,cukup solat,tu sume menjamin ke?sedangkan kehidupan memaksiatkan diri kepada Allah...cinta suci la konon..

poraah..

hehehe..berenti kerana Allah.dan jadikan klaus 6 peraturan petronas tu sebagai katalis.

untuk berenti.

dan alasan gak..buat la dialog camni:

"oh sayang..saya syg awk..tapi apakan daya.petronas x mengizinkan kita.marilah kita berpisah"

hehehehehehehehehe

kan mantop..bagus gak petronas buat ni..tapi spesific la pada studnt supaya jgn kapel..tp benarkan kawen je trus...kesian la yang dah kawen.

saya bersikap neutral dalam hal ini..hehehehehe

sebab,saya x kisah..

sebab saye x minat berkapel.

dan saya x nak berkapel.

huhuhu

k.nak ke kampus

salam..

No comments:

Post a Comment