Monday, July 6, 2009

pak yusof gajah,outing with friends dan macam2 lagi

salam ukhwah..

4 julai lepas,aku,shahul,jiji dan ming yi terlibat dengan satu program Ansara.Ansara ni anak sains MARA la..kire alumni untuk student MRSM.Aku ex mrsm serting n then Jasin.Shahul senior aku kat Jasin.Jiji ex mrsm Kuala Berang.Ming Yi bukan ex mrsm tapi dia join jer program.

So kitorang pun jadi la volunteer..Hehe.mula2 tu memang ada le kebengangan pada sorang kawan kita ni..hehe.nama dirahsiakan.But lepas dapat je tangan sebatang berus dan kanvas dan kitorang semua mula melukis sekali,ribut bergelora menjadi tenang.best2!Pak Yusop best!!

So dapat la melukis.tapi lepas kitorang siap lukis,sorang brader Pustaka miri ni tulis nama pelukis kt kanvas tu sebagai pustaka miri.Then kitorang pun tambah nama kitorang. :)

lepas tu,kitorang pun blah.Kitorang gerak ke Bintang.Diorang gi Mc D tapi aku x gi makan.lagi rela berlapar dari pada makan Mc D.Boikot perlu diteruskan!!!

X da sedapnya Big Mac tu kalau peluru yang digunakan membunuh saudara kita di Palestin adalah hasil daripada pembelian kita!!

Then kitorang main archering.Best aah..baru first time aku main.huhuhu..syok2!!kira aku champion aa..

Then,abes tu kitorang pun balek la..

Esok nya,kalau ikutkan aku dan Islah nak gi lambir.tolong Islah dengan FYP die.atleast aku dapat belajar dari Islah.Dia banyak pengalaman.Dan mantap gak la.so atleast boleh belajar la dengan Islah.

Tapi apakan daya.hujan.so stay kt umah.

Hari ni,baru je lepas tadi,ada meeting.meeting untuk karnival yayasan amal.wow.
banyak nya kerja.then kitorang pun pergilah makan lepas abes meeting.huhu.then terjumpa abang zul.abang zul ni dulu penyelia kat Peryatim.terkejut aku.aku ingat dia dekat bintulu.rupanya masih di miri.alhamdulillah.tengok dia happy.dia berniaga kebab sekarang.dekat kedai makan kt bandar dekat tengah divider jalan depan Chilli Pepper.

So,aku nak promote..makanlah kebab dia.sedap giler bak kata Islah.

Then dalam beberapa hari ni terlupe nak lengkapkan bacaan Quran.nasib baik teringat.adus2..ape kena ni Tajul..dah mula futur ke...ni nak kene basuh ni..

Bile la nak keluar result ni.cepat la sket.cuak aku.pembaca.doakan aku berjaya!!amin...

No comments:

Post a Comment