Sunday, June 13, 2010

aku nak....................

...salam...

x sabar nak cuti..
sangat pancit belajar...banyak sangat kot..

sangat lah penat..

but bile ingat ape mak aku cakap " jangan mengeluh.kalau mengeluh tak kan siap.belajar je" buat aku rase,watpe nak mengeluh..huhuhu


aku nak masak steak n chicken chop.

aku nak masak mee udang...

aku nak gi Peryatim n mengajar adik2 kat sane

aku nak amek lesen motor...

aku nak teruskan dengan plan program khas yg buatkan aku stay sini cuti sebulan.

aku nak habes kan bace byk giler buku yang ada kt shelf ni sampai shelf aku roboh..

aku nak gi gym tiap tiap ari n jogging atleast 5km a day

aku nak gi mancing.

aku nak pusing2 sarawak

TAPI.................................................

Aku kene study dulu..sebab, tengah final..aku nak kene dapat kan distinction and high distinction untuk sem ni..

ada 3 paper menanti..

sedi 15 hb ni

mineral 23 hb

structural 24 hb....

Ya Allah,permudahkan lah urusan ku dan sahabat2 ku Ya Allah... Kau sebaik2 Penyelamat...

No comments:

Post a Comment