Tuesday, June 23, 2009

maafkan aku...

maafkan aku untuk sekian kalinya
kerna aku x dapat menerima mu
maafkan aku untuk sekian kali nya
kerna aku x dapat menyambut cinta mu..

kerna pada diri ini kau cari keseronokan dunia.
dan itu aku yang dulu.
kerna pada diri ini kau cari permainan nafsu
dan itu adalah aku yang dulu..

pada diriku kini adalah aku yang kini.
dan yang kau cari adalah aku yang dulu..
maka aku tak mampu menerimamu.

kerna hatiku telah ku penuhkan dengan cinta Dia.
Dia satu2 nya
Kerna pada Dia aku hamparkan cintaku
pada Nya aku persembahkan diriku.
hati dan jiwa telah penuh menyebut nama Nya
dan bukan nama mu..

langkah ini adalah untuk Nya
nafas ini adalah untuk Nya
kata2 ini adalah untuk Nya
jejak ku tapak adalah untuk Nya

dan kerna itu aku x mampu menerima mu!!


.............................................

salam ukhwah.

sajak atas aku tulis sebagai bual bicara untuk yang memahami.maafkan aku.aku sekarang cuba untuk serahkan diri aku dalam jalan dakwah.maka setiap apa yang aku lakukan adalah untuk jalan dakwah selagi aku mampu.walaupun aku tahu aku banyak buat khilaf.maka juga jodoh juga telah aku letakkan dalam jalan dakwah.dengan siapa biarlah bukan aku yang menentukan..

yang kau cari adalah tajul yang dulu.aku minta maaf kalau buat kau bersedih.tapi kau menemui bukan tajul yang dulu.aku x dapat lagi bagi kau apa yang aku pernah buat dahulu.aku x boleh lagi berikan keseronokan dunia yang kau cari.tapi kalaulah indahnya cinta Tuhan yang kau cari,aku amat gembira..

ar-rijal


*ades.lagi skali aku ber emo..tapi yang ni perlu.mungkin kau lagi mudah memahami...

No comments:

Post a Comment